El projecte «Dealer gym» de l’IES Llombai guanya la primera edició del concurs «Young Business Explorers»

20/04/2017 | SCP

El Grup d’Innovació Educativa (GIE) - Edufin de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb l’empresa Dideas, ha celebrat la fase final de la primera edició del concurs «Young Business Explorers», dirigit a estudiantat de batxillerat i cicles formatius superiors per a formar-lo en competències d'emprenedoria.

En la jornada, els integrants dels 10 equips finalistes, pertanyents a l’IES Llombai de Borriana, l’IES Broch i Llop de Vila-real i l’IES Jaume I de Borriana, han assistit a una sessió formativa sobre la creació d’empreses amb el model Canvas i han comptat amb l'ajuda i suport de mentors per a acabar de perfeccionar la presentació dels seus projectes empresarials.

Finalment, l’equip integrat per Marc García Monsonís, Borja López Bertomeu i Adrián Alagarda Vázquez, de l’IES Llombai, s’ha proclamat guanyador pel seu projecte «Dealer gym», un gimnàs per a prevenir i tractar l’obesitat infantil. El jurat ha destacat l’originalitat de la idea, la viabilitat econòmica, la resposta que ofereix a una necessitat de fàcil segmentació i l’escalabilitat des del punt de vista empresarial. A més, ha tingut en compte el seu clar component de responsabilitat social per respondre a un greu problema social i pel seu component de valors.

El lliurament de diplomes i premis ha sigut a càrrec del director acadèmic de la Unitat de Suport Educatiu, Iván Barreda; Amparo Soler, directora d’Edufin; David Bayona, de l’empresa Dideas, i Josep Ramos, membre d’Edufin.

La iniciativa «Young Business Explorers» forma part del projecte de millora educativa «Emprenedoria, cooperació i internacionalització», que compta amb el suport de la Unitat de Suport Educatiu i del Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa.

Més informació: http://www.youngbusinessexplorers.es/