La investigadora Sandra Miralles del grup de recerca IDEA de l’UJI imparteix un seminari sobre la compassió en el treball a la Universitat d'Hèlsinki

19/04/2017 | SCP

La investigadora de la Universitat Jaume I de Castelló Sandra Miralles Armenteros, del grup de recerca IDEA (People and Organizations Development), ha impartit un seminari a la Universitat d'Hèlsinki (Finlàndia) amb el propòsit de donar a conèixer els avanços obtinguts en una de les seues principals línies de recerca: la compassió en el treball.

El seminari ha estat organitzat per l'equip finlandès CoPassion Team, que és el major referent sobre compassió en l'àmbit europeu. Tant l'equip liderat per la doctora Anne Birgitta Pessi, com la resta de les persones assistents, van mostrar un gran interès a establir diferents col·laboracions amb l'equip investigador de la universitat pública de Castelló.

Amb aquesta activitat s’assenten les relacions entre les dues universitats europees i es crea una sinergia que contribuirà a enaltir la recerca sobre la importància de la compassió en el treball i els seus incalculables beneficis, tant per al personal treballador, com per a les empreses i per a la societat en general.