La revista «Dossiers Feministes» de l’UJI aborda en el darrer número la figura de dones que van desafiar el seu moment històric

18/04/2017 | SCP

L'Institut Universitari d'Estudis Feministes i de Gènere Purificació Escribano de la Universitat Jaume I ha publicat el número 21 de la revista Dossiers Feministes, monogràfic editat per Juncal Caballero Guiral i Carmen María Fernández Nadal, amb el títol «Desafíos de género». El número presenta un bon nombre de dones que amb la seua gosadia van saber subvertir i desafiar el seu moment històric.

L'Institut Universitari d'Estudis Feministes i de Gènere publica des de 1998 la revista Dossiers Feministes dirigida per Dora Sales i editada per Publicacions de la Universitat Jaume I. La revista apareix en forma de monogràfic i aborda temes enquadrats dins de la recerca feminista i els estudis de gènere amb una perspectiva interdisciplinària. La publicació està indexada en la base de dades de l'ISOC del Cindoc i en Latindex.

Més informació i accés a la revista