Més de 200 famílies participen en la Jornada de Portes Obertes en Familia de l’UJI

19/04/2017 | SCP

Un total de 470 persones han participat en la II Jornada de Portes Obertes «En família a l’UJI» organitzada pel Vicerectorat d’Estudiants Ocupació i Innovació Educativa de la Universitat Jaume I, en què 216 famílies han participat en diferents activitats.

Els participants, procedents de les províncies de Castelló, València, Alacant, Tarragona, les Illes Balears, les Illes Canàries i Terol, han gaudit d’una vesprada d’informació i orientació acadèmica universitària dirigida a pares, mares i alumnat de segon cicle d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau superior. L’objectiu és donar a conèixer tot el que ofereix l’UJI per a aconseguir la formació integral del seu alumnat i facilitar així el procés de presa de decisions de l’estudiantat preuniversitari.

La jornada s’ha iniciat amb una presentació institucional i una xarrada informativa als assistents que després han triat un dels cinc itineraris alternatius (un per cada centre excepte a l’ESTCE on hi havia dos) que els ha permès conèixer l’oferta formativa del centre i visitar les seues instal·lacions específiques.

En aquestes II Jornades de Portes Obertes en Família, les titulacions que més interès han despertat han sigut Medicina, Publicitat i Relacions Públiques, Disseny i Desenvolupament de Videojocs, Mestre d’Educació Infantil i Mestre d’Educació Primària, Enginyeria Informàtica, Criminologia i Seguretat i Dret.