El Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupament de l’UJI realitza un seminari internacional d’aprenentatge basat en l’experiència

12/04/2017 | SCP

El Màster Universitari  en Cooperació al Desenvolupament de la Universitat Jaume I (MCAD/UJI) va realitzar el dia 6 d'abril de 2017 el primer Seminari Blended Learning: «Els ODS, els objectius de tots». En aquest seminari es va utilitzar la metodologia blended, que suposa un aprenentatge basat en l'experiència, «guiat pel descobriment». Al seminari van assistir alumnes de forma presencial i en línia.

En aquesta convocatòria es va dur a terme una dinàmica de treball sincronitzat entre les aules de l'UJI, l'entorn e-learning EVAI i l'aplicació Google Hangouts, per a la qual es va utilitzar la tècnica Delphi, que combina la interacció cara a cara i la virtual. El desenvolupament va consistir en l'adopció del rol d'experts per part dels estudiants connectats via Hangouts, des de Guinea, Hondures, Equador i Jaén, i el rol de coordinadors, interpretat pels estudiants que van treballar cara a cara a l’UJI. Es van realitzar tres rondes de creació i categorització de propostes per part de tots dos equips, que van acabar en un debat virtual sobre el lideratge transformacional dels estudiants de MCAD/UJI.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions