Estudiantat i professorat de la Universitad de Salford avalúa Castelló com a destinació turística durant una estada a l’UJI

18/04/2017 | SCP

Estudiantat i professorat de la titulació de Turisme de la Universitat de Salford (Regne Unit) realitza una estada a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I per a avaluar Castelló com a destinació turística, analitzant la seua competitivitat i estudiant la possibilitat de presentar propostes de millora que inclouran criteris de sostenibilitat.

El professorat de la Universitat de Salford col·labora amb professorat de la universitat pública de Castelló des de ja fa temps compartint experiències docents en les dues institucions. Per la Universitat Jaume I, participen en aquest programa el catedràtic d’Organització d’Empreses Rafael Lapiedra, i la professora de l’Àrea de Comercialització i Investigació de Mercats Rosa Rodríguez, ambdós del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting. Per la Universitat de Salford visiten l’UJI els professors Simon Ireland i Richard Bell.