La Fundació Balaguer Gonel Hermanos destinarà 15.000 euros a ajudes de matrícula de postgrau a la Universitat Jaume I

05/04/2017 | SCP

La Fundació Balaguer-Gonel Hermanos ha convocat, en el marc del conveni signat amb l’UJI, ajudes per a estudiantat matriculat en estudis de postgrau (màsters oficials, màsters propis o cursos d'especialització) de la Universitat Jaume I de Castelló. Pot accedir a aquestes ajudes tot l'alumnat de la Universitat que siga resident o natural de la província de Castelló durant el curs 2016/2017 amb titulació superior.

La quantitat aportada per la fundació és de 15.000 € i es destinarà a cobrir totalment o parcialment l'import de la matrícula de cada beneficiari, amb un màxim de 1.000 € per beca. Les sol·licituds es poden presentar a la seu de la Fundació General de la Universitat Jaume I, de forma personal o per correu certificat, fins al 28 d'abril de 2017 (edifici Àgora, núm. 16, en horari de 9 a 14 hores de dilluns a divendres i de 16 a 18 hores de dilluns a dijous).

Els criteris d'adjudicació es basaran en la nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de grau o altres titulacions equivalents. En cas d'haver cursat estudis en un sistema educatiu estranger, el sol·licitant ha de sol·licitar l'equivalència de la nota mitjana en l'ANECA. També es tindrà en compte la finalització dels estudis i es podria plantejar una entrevista personal.

Més informació: http://www.uji.es/perfils/estudiantat/v2/dise/beques-ajudes/master/ajudes-uji/ajudesfundaciobalaguergonel/

Imatge del lliurament d'ajudes del curs 2015/2016