UJI Electric Racing Team i la Universitat per a Majors reben els premis 9 de Març de l'Associació Gregal

10/03/2017 | SCP

L'Associació Gregal d'Estudis Històrics ha distingit amb el Premi 9 de Març al Mèrit Científic a l'UJI Electric Racing Team i amb el Premi 9 de Març a la Cultura a la Universitat per a Majors de la Jaume I. Els guardons van ser lliurats dijous passat 9 de març a la nit en la gala de la X Edició dels Premis 9 de Març celebrada al Teatre Principal.

Enguany es compleixen 10 anys des que aquests premis són atorgats per l'Associació Gregal d'Estudis Històrics. Entre els premiats es troba María Belón, supervivent del tsunami que va tenir lloc el 2004 i va arrasar les costes asiàtiques, que va rebre el màxim guardó, el Premi Excel·lència. A més, han rebut el guardó l'Institut d'Estudis Històrics CEU (Premi Recerca Històrica), Higinio Mateu (Premi Creativitat), Sebastián Mora (Premi Mèrit Esportiu), La Revolera Penya Taurina (Premi Llibertat d'Expressió), Associació Festes de Carrer i Barris de Castelló (Premi Tradició), Fina Esteve (Premi Virtuts Humanes), Papas García (Premi Economia) i Fundació Aspropace (Premi Solidaritat).

Els premis es van iniciar amb un gran concert de quatre peces oferit per la Banda Municipal de Castelló dirigida per José Vicente Ramón Segarra. A continuació, es va realitzar la presentació del quadre que dóna imatge a la present edició, una creació de la pintora Tica Godoy. L'acte també va incloure un homenatge pòstum a Charo Pons, per una vida dedicada a l'art, i l'actuació de la cantant Bàrbara Breva.