L'alumnat de l'Aula Ceràmica ASCER de l’UJI visita Cevisama

27/02/2017 | SCP

L'alumnat del Grau en Arquitectura Tècnica de la Universitat Jaume I de Castelló ha realitzat durant aquesta setmana una visita a Cevisama. En el marc de les activitats organitzades per l'Aula Ceràmica ASCER han visitat la Fira Internacional de Ceràmica i equipament de bany, en què els fabricants de ceràmica i empreses auxiliars del sector mostren les seues últimes innovacions, entre les quals destaca la utilització generalitzada de la tecnologia de decoració Inkjet i la proliferació de làmines ceràmiques amb grans formats.

Aquesta activitat s'enquadra dins d'un cicle de conferències i visites en què l’estudiantat coneix els diferents productes i tècniques de col·locació. Per a l'alumnat d'Arquitectura Tècnica resulta d'especial interès el coneixement dels productes que ofereix aquest sector, així com les diferents tècniques de col·locació, de les quals en un futur seran responsables de la seua prescripció i control. A més, les noves aplicacions del sector ceràmic demanen personal tècnic qualificat en l'àmbit de la construcció, com els graduats en aquesta especialitat, capaços de desenvolupar funcions tècniques i comercials.