Més de 100 estudiants participen en els seminaris formatius del Grau en Dret

23/02/2017 | SCP

Un centenar de persones han participat en les sessions de febrer del seminari formatiu per a l’estudiantat del Grau en Dret. El seminari es va iniciar el 13 de febrer amb un acte d’inauguració que va estar a càrrec de Fernando Juan, vicedegà del Grau en Dret, i Jaime Clemente, coordinador de l’estudiantat de la titulació. A continuació, es va realitzar un taller sobre preparació bibliogràfica per part de Lidia París, personal de la Biblioteca de l’UJI. Aquesta primera sessió del seminari es va completar amb una xarrada de la professora Patricia Escribano de Dret Civil sobre cerca de bibliografia i doctrina jurídica, de gran importància per a l'estudiantat dels primers cursos de la titulació de Dret.

La segona sessió, que va tindre lloc el dimarts 14, va consistir en un taller sobre oratòria i tècniques per a parlar en públic per part de la professora Estela Bernad del Departament de Comunicació, una xarrada que va omplir l'aforament i que també va estar destinada a les persones participants en la Lliga interna de debat de l'UJI.

Per a finalitzar les sessions de febrer, es va realitzar la presentació de l'Espai d'Estudis Jurídicolaborals, que permet a l’estudiantat de Dret tenir una experiència real d’assessorament a empreses externes en l’àmbit del Dret del Treball, coordinat per Fernando de Vicente i María José Mateu, del Departament de Dret del Treball, on també es va parlar sobre la importància de complir el compliance en l'àmbit laboral.

El seminari continuarà al març amb una sessió que se celebrarà el dimecres 1 sobre el valencià en l’àmbit jurídic, a càrrec de Vicenta Tasa, professora de Dret Constitucional de la Universitat de València.