L'expert del Banc Mundial Bojan Shimbov explica a l'UJI les principals bases de dades per a l'anàlisi de l'economia mundial

23/02/2017 | SCP

Bojan Shimbov, expert en economia del Banc Mundial, ha oferit un seminari a la Universitat Jaume I sobre les principals bases de dades de l'economia mundial. Shimbov ha fet un repàs dels recursos més importants i el seu maneig per a l'anàlisi d'indicadors mundials relatius a agricultura, salut, governabilitat, ensenyament, energia o matèries primeres, entre molts altres.

Algunes de les bases de dades del Banc Mundial que ha destacat són la World Development Indicators, Doing Business, Enterprise Surveys, Worldwide Governance Indicators o Global Economic Prospects. Així mateix, ha presentat recursos del Fons Monetari Internacional, Nacions Unides o la Unió Europea.

El seminari ha estat organitzat per l’Institut d’Economia Internacional de l’UJI.

Fotografies

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions