Les cinc universitats públiques valencianes, amb el Premi Sambori 2017 El concurs universitari de narrativa curta en valencià celebra la 14a edició

17/02/2017 | SCP

Com a part de les seues polítiques de foment del plurilingüisme i la cultura autòctona, les cinc universitats públiques valencianes -la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d’Elx- se sumen a la convocatòria del catorzè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, Premi Sambori 2017, que organitza la Fundació Sambori. El concurs està adreçat a estudiants de les universitats públiques valencianes.

El jurat concedirà tres premis principals: el primer, dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750 euros, i el tercer, amb 500 euros. En el cas d’haver-hi accèssits, aquests es dotaran amb 250 euros cadascun.

Els relats guanyadors i accèssits es publicaran dins de la col·lecció «Arc de Sant Martí» que edita la Fundació Sambori i en la mateixa web.

El termini per a presentar les obres serà el 5 de març de 2017.

Tota la informació de les bases i el testimoni de la guanyadora del darrer any, Úrsula Vacalebri Lloret, de la Universitat d’Alacant, es poden trobar a:  https://s.ua.es/iqo0