Rafa Fortis i Toni Segarra destaquen l'originalitat i la capacitat de sorprendre's amb el quotidià com a claus per a ser grans creatius

17/02/2017 | SCP

Els creatius de reconegut prestigi Rafa Fortis i Toni Segarra han compartit avui en el Paranimf de la Universitat Jaume I la seua experiència com a professionals d'èxit en el món de la comunicació publicitària dins del seminari «Monstres de la publicitat», organitzat pel Departament de Ciències de la Comunicació.

Després de la presentació del seminari per part d'Eugenio Martin, director de l'agència Arquetipo, ha eixit a escena Rafa Fortis, director creatiu de l'agència Kitchen, caracteritzat de personatge de Star Wars. Fortis, en una original intervenció en la qual ha utilitzat escenes de la pel·lícula de George Lucas com a fil conductor, ha instat els futurs professionals de la publicitat que obliden la por i s'atrevisquen a trencar motles, apel·lant a la importància de la creativitat i la seua aplicació en tots els camps.

Per la seua banda, Toni Segarra, fundador i director creatiu de SCPF, ha desgranat en la seua xarrada el món de la comunicació en xicotets fragments, convidant a tots els assistents a cercar el nexe d'unió amb el qual crear les seues pròpies idees sobre la publicitat. Segarra ha defensat la idea de cercar la bellesa en cada aspecte quotidià de la vida i ha explicat com el món de la publicitat ha de crear un vincle entre les marques i el públic. En aquest sentit, ha posat l'accent principalment en la capacitat de sorprendre's amb les coses com si es veren per primera vegada per a ser un gran creatiu.

Fotografies

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16