L’associació «La Plantilla Disseny» rep el guardó a la millor pràctica associativa 2016 de l’UJI

09/02/2017 | SCP

La vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, ha lliurat dilluns 6 de febrer de 2017 el guardó a la millor pràctica associativa 2016 de la Universitat Jaume I de Castelló a l’associació «La Plantilla Disseny» pel projecte «III Dia del Disseny, la Creativitat i la Tecnologia». El segon premi ha sigut per a l’associació Eade Consulting, pel projecte «Equipo Eade Consulting Junior Empresa».

Pilar Agustín ha reconegut l'excel·lent treball que realitzen les associacions en aspectes com ara el treball en equip, la creativitat, la participació, l'associacionisme, la implicació o el compromís. En concret, ha ressaltat els resultats obtinguts quant a repercussió en la comunitat universitària i la capacitat per mobilitzar l'estudiantat.

El vicerectorat continua amb la promoció de la participació de l’alumnat i treballa en la convocatòria d’ajudes per a projectes institucionals que compten amb la participació d’alumnat o associacions universitàries.

Imatges

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions