La Càtedra FACSA d'Innovació en el Cicle Integral de l'Aigua de l’UJI convoca vuit beques per a incorporar l'alumnat a recerques sobre l'aigua

13/02/2017 | SCP

La Càtedra FACSA d'Innovació en el Cicle Integral de l'Aigua de la Universitat Jaume I, en la seua voluntat d'encoratjar i promoure el talent dels joves investigadors i investigadores, ha convocat vuit beques d'iniciació a la recerca per a estudiantat de la universitat pública de Castelló de grau i màster, amb el principal objectiu d'acostar l'alumnat als diferents grups de recerca de l’UJI mitjançant projectes relacionats amb el cicle integral de l'aigua.

Els projectes proposats a l’estudiantat en la convocatòria abasten diferents aproximacions a la temàtica de l'aigua, que poden ser estudiats des dels diferents angles que ofereixen els grups de recerca més capdavanters de la universitat castellonenca. Aquest ampli enfocament permetrà trobar noves vies alternatives als problemes que es presenten actualment en la gestió del cicle integral de l'aigua, i anar més enllà dels enfocaments tradicionals, buscant solucions de futur. A més, es facilita als grups de recerca que tradicionalment no han tingut molt de contacte amb aquesta temàtica, la proximitat de les seues línies de treball a les temàtiques que fomenta la càtedra, perquè hi vegen una forma d'ampliar la seua recerca.

Paral·lelament, les beques serviran per a introduir l'alumnat en l'àmbit professional, perquè, a més d'assignar-se un tutor del grup de recerca, es comptarà amb el suport de personal especialitzat des del món empresarial. Al costat de la beca, si és necessari, es proporciona una estada en pràctiques, una temàtica per a un TFM/TFG i un contacte dins de l'empresa dedicada al cicle integral de l'aigua, que assessore l'alumnat per a abordar l'objecte d'estudi i dispose d'un interlocutor directe que coneix les dificultats i necessitats del sector. Tenen una durada de dos mesos, a temps parcial (15 hores setmanals) i una retribució bruta de 300 euros mensuals.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 16 de febrer de 2017. L'alumnat interessat a participar-hi ha de presentar una sol·licitud de beca al Registre General de l’UJI o per qualsevol dels procediments que s'estableixen en la Llei de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (Llei 39/2015). La sol·licitud ha d'anar acompanyada per una còpia del DNI, passaport o NIE en vigor, l'expedient acadèmic i un currículum amb justificació documental dels mèrits computables.

Convocatòria: http://www.catedradelagua.uji.es/portfolio/convocatoria-de-becas-para-alumnado-de-la-uji/