La Càtedra de Mediació Policial Ciutat de Vila-real de l’UJI i l’IVASPE ofereixen un nou curs intensiu de mediació policial a Vila-real

17/01/2017 | SCP

L'Escola de Formació de la Policia Local de Vila-real (Efopol) ha inaugurat un nou curs intensiu en mediació policial, organitzat juntament amb la Càtedra de Mediació Policial Ciutat de Vila-real de l'UJI i l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències (Ivaspe).

El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, Javier Serralvo, i la subdirectora general de Seguretat, Aurora Valero, han obert el curs, que es desenvoluparà durant tota la setmana amb una durada de 40 hores. Es tracta del segon curs d'aquestes característiques que s'imparteix a la ciutat fruit de la col·laboració entre la Policia Local, l'UJI i l'Ivaspe i donarà als participants la possibilitat d'adquirir coneixements teòrics i pràctics, tècniques i eines que els proporcionaran les competències específiques per a poder desenvolupar la funció de mediació policial. Un total de 55 alumnes -16 d'ells arribats de Brasil- assisteixen a les sessions. També han assistit a la inauguració l'intendent general cap de la Policia Local, José Ramón Nieto; la directora de la Càtedra, Carmen Lázaro, i el professor de la Universitat de Rondonia (Brasil), Helder Risler de Oliveira, a més de la inspectora responsable de la unitat de mediació, Rosana Gallardo.