La Càtedra FACSA d’Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua de l’UJI premiarà els millors treballs de grau, màster i tesis doctorals

10/01/2017 | SCP

La Càtedra FACSA d’Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua de la Universitat Jaume I ha convocat els I Premis al millor Projecte de Final de Grau, Final de Màster i Tesi Doctoral que tenen com a principal objectiu atraure el talent cap a activitats i projectes que potencien l’estudi del cicle integral de l’aigua i el reconeixement dels treballs més destacats.

A la convocatòria, que estarà oberta fins al 10 de febrer de 2017, hi pot participar qualsevol persona major de 18 anys que haja defensat el seu Treball Final de Grau, Final de Màster o tesis doctoral en alguna universitat pública o privada de la Comunitat Valenciana durant els anys 2015 i 2016 i en àrees d’investigació que estiguen relacionades amb l'aigua. La documentació, junt amb la sol·licitud, s’enviarà en format PDF a l’adreça electrònica catedradelagua@uji.es.

La dotació dels premis és de 300 euros per al millor Treball Final de Grau, 400 euros per al millor Treball Final de Màster i 1.000 euros a la millor tesis doctoral. Els treballs premiats es publicaran al web i, si el jurat ho considera oportú, es realitzarà una publicació de la tesi doctoral dins de la col·lecció de la Càtedra de la Universitat Jaume I.

La comissió de valoració estarà formada pel professor Sergio Chiva, director de la Càtedra FACSA-UJI; José Guillermo Berlanga, director de R+D+I del Grupo Gimeno; i José Enrique Juliá, director del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció de l’UJI, i pot declarar deserta alguna categoria. La resolució dels premis es publicarà el dia 20 de febrer de 2017 en la pàgina web de la Càtedra i el lliurament dels mateixos serà en un acte públic.

Més informació: http://www.catedradelagua.uji.es