L’estudiant del Grau en Dret Jaime Clemente guanya el concurs de microrelats sobre mobilitat sostenible El microrelat, titulat «El silenci de la tornada», ha sigut guardonat amb una bicicleta

02/01/2017 | SCP

•  premi-mediambiental Premi_OPGM_16DLL05_350

Lliurament del guardó del concurs consistent en una bicicleta. Foto: Damián Llorens

L’Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental de la Universitat Jaume I ha lliurat el premi del concurs de microrelats sobre mobilitat sostenible en el qual ha resultat guanyador l’estudiant de quart curs del Grau en Dret Jaime Clemente pel microrelat «El silenci de la tornada».

El vicerector de Campus, Infraestructura i Noves Tecnologies, Pablo Aibar, i el tècnic de gestió mediambiental de l’OPGM, Javier Calbo, han sigut els encarregats de lliurar el guardó consistent en una bicicleta.

El concurs té com a finalitat promoure la mobilitat sostenible al mateix temps que es dóna a l’estudiantat l’oportunitat d’exhibir la seua capacitat narrativa.

El silenci de la tornada

Res, silenci.

Una llum ataronjada s’amagava per darrere de l’Escola, mentre Rosa eixia per la porta.

La remor de l’aigua de la font era l’únic soroll destacable mentre les passes de la veterana professora acomiadaven la universitat.

Potser el que més li agradava de la feina era aquella decisió basada, simplement, a sols fer ús de les seues sabates per tornar, dia a dia, a sopar junt amb els seus.

Pocs quedaven per acabar la jornada però els que ho feien el trencaven amb un motor. En canvi, Rosa no gosaria mai posar fi a aquell, sens dubte, vertader silenci.