L’Associació d’Assessors Fiscals lliura els guardons a l’estudiantat de l’UJI

04/01/2017 | SCP

El president de la secció de Castelló de l’Associació Professional d’Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana, Luis Chichilla, ha lliurat els V Premis de Fiscalitat a l’estudiantat de la Universitat Jaume I de Castelló durant la celebració de l’última jornada de formació de l’any 2016.

El jurat va decidir deixar desert el primer premi i va atorgar el segon premi al treball presentat pels alumnes Jaime Clemente Martínez i Maria Zabala Lacambra, estudiants de 3r i 4t curs del Grau en Dret que van rebre dos discos durs externs d’1 TB. L’alumne de quart del Grau en Dret Juan Antonio Dávila López va obtenir el tercer premi, que consisteix en una beca de formació per a assistir a tots els cursos que realitza l'APAFCV durant tot un any.

El concurs, organitzat amb la col·laboració del catedràtic de Dret Financer i Tributari del Departament de Dret Públic, Germán Orón Moratal, duia com a temàtica d’aquesta edició la «Problemàtica fiscal de les societats professionals i de les societats civils amb objecte mercantil». L’acte va comptar també amb la participació del professor Orón i la de Miguel Salvador, membre de la junta d'APAFCV.