El curtmetratge «Un lugar» produït en col·laboració amb el Labcom de l’UJI guanya a Corea el seu setzè premi

02/01/2017 | SCP

El curtmetratge Un lugar produït per Sin Muros Films en col·laboració amb el Labcom (Laboratori de Ciències de la Comunicació) de la Universitat Jaume I, l'Ajuntament de Culla i la Galeria d'Art Coll Blanc, ha aconseguit el tercer premi en l'UHD 4K Korea Film Festival celebrat a Seül.

Aquest premi s'afegeix a l'aconseguit aquest mateix cap de setmana en la mostra «La ruta más corta» celebrada a València, on Un lugar va ser guardonat amb el primer premi del públic. Amb aquests guardons, el curtmetratge ha aconseguit ja setze premis des que el passat 21 de setembre iniciara la seua marxa en el Festival de Sant Sebastià.

El curtmetratge dirigit per Iván Fernández de Córdoba i amb la participació en l'equip tècnic de dos graduats de la Universitat Jaume I, Arturo Salom (so) i Jordi Montañana (producció), ha aconseguit també més de trenta seleccions en festivals tant nacionals com internacionals, i ha arribat a països com ara Colòmbia, Mèxic, Polònia, Itàlia, Corea o Uganda.

El curtmetratge, que ha sigut rodat de forma íntegra en la província de Castelló, concretament en la localitat de Culla, explica la història d'un immigrant àrab que haurà de superar els prejudicis d'una família europea per a aconseguir reparar el seu cotxe i arribar a la seua destinació.