La Universitat Jaume I destina 42.300 euros per a beques de menjador

15/11/2016 | SCP

• Beques menjador beques-menjador beques_menjador

Cada beca de menjador té una dotació de 200 euros. | FOTO: Damián Llorens

Un any més, la Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, torna a convocar per al curs 2016/2017 les ajudes de menjador dotades amb 200 euros cadascuna.

La Universitat destinarà 42.300 euros per a aquestes ajudes, que responen al compromís social de la Universitat per pal·liar situacions de dificultat social i econòmica.

Gràcies a les beques de menjador, l’estudiantat té dret a un menú diari en les cafeteries de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Aquest és el sisè any consecutiu que s'atorguen aquestes ajudes amb caràcter personal i intransferible. Aquesta acció posa de manifest que l’UJI manté el seu compromís d’ajudar els seus estudiants.