El Màster Universitari de Didàctica de la Música de l’UJI cobreix amb un nou curs el buit en formació de professorat de conservatori

20/10/2016 | SCP

El Màster de Didàctica de la Música en la Universitat Jaume I de Castelló, el primer màster reconegut per l’ANECA d'aquestes característiques, ha iniciat el curs 2016/2017 amb una benvinguda a l’estudiantat per part de la coordinadora del màster, la professora del Departament d'Educació Amparo Porta, al costat dels professors que donaven inici a la primera assignatura, José Luis Miralles i Ana M. Vernia. El màster té com a objectiu capacitar per a la didàctica en educació musical a aquells titulats superiors que desitgen ser docents en conservatoris professionals de música. El màster cobreix així l'important buit formatiu a Espanya en aquest àmbit.

El Màster de Didàctica de la Música compta amb professorat d'àmbit nacional i internacional que ofereix una àmplia visió a la formació docent i a les noves competències demandades, tant en l'àmbit laboral com en el professional específic de la música. La recerca, la innovació  i el pràcticum es converteixen en els seus pilars més forts, permetent als estudiants portar els seus coneixements científics al terreny que ja coneixen, com són els conservatoris de música i els centres autoritzats, i acostant-los als seus problemes reals, segons expliquen des de la coordinació del màster. En aquest sentit, Amparo Porta mostra la seua satisfacció «tant per les competències que s'aborden com per la seua implementació en la pràctica real del músic, unint, per fi, pràctica musical i coneixement científic».

www.mastermusica.uji.es