El Master of Business Administration de l'UJI inaugura la cinquena edició

24/10/2016 | SCP

El Master of Business Administration de la Universitat Jaume I va celebrar el passat 14 d'octubre la presentació de la seua cinquena edició amb un acte que va tenir lloc a la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i que va comptar amb la presència de la vicerectora d'Estudis, Isabel García Izquierdo; l'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, i la directora del màster i catedràtica del Departament de Finances i Comptabilitat, M. Jesús Muñoz.

En l'acte d'inauguració, la vicerectora va destacar l'aposta de l’UJI per una formació de postgrau de qualitat que «satisfaça les necessitats d'especialització, tant de l’estudiantat com del teixit empresarial i institucional de l'entorn». En aquest sentit, va posar en relleu la consolidació d'aquest postgrau, que ja ha arribat a la cinquena edició, i que ofereix «la formació necessària per a endinsar-se en el complex món dels negocis amb responsabilitat i eficiència».

Per la seua banda, la directora del màster va explicar que aquest màster proporciona a l’estudiantat un enfocament integral i estratègic de l'empresa i ofereix, a més, formació específica en emprenedoria i innovació empresarial, sostenibilitat i responsabilitat social corporativa i intel·ligència de negocis.

El Master of Business Administration té com a objectiu dotar el seu estudiantat dels coneixements, capacitats i habilitats gerencials necessàries per a poder aconseguir llocs d'alta responsabilitat o constituir empreses. És un màster d'orientació professional, especialment dissenyat per a oferir una visió completa i integral del món empresarial, basada en els fonaments teòrics que regeixen el funcionament dels negocis i en l'experiència de nombrosos professionals.