19/10/2016 | SCP

La Comissió Europea ha aprovat perllongar el Màster Erasmus Mundus en Tecnologies Geoespacials davant l'excel·lent acceptació i els bons resultats aconseguits pel màster, que aquest curs arriba a la desena edició. Les beques concedides per la Comissió Europea han permès cursar el màster a estudiants de tots els continents, que procedeixen en el present curs de països com ara Egipte, Etiòpia, Uganda, Nepal, Kazakhstan, Armènia i Espanya, entre altres.

Aquest màster ha sigut reconegut per la Comissió Europea com un dels programes de major excel·lència a Europa, i també figura en el rànquing d'El Mundo dels millors màsters en 2016, en la categoria d'informàtica. Es tracta d'un màster oficial de 90 crèdits ECTS que s'imparteix en anglès i de forma conjunta per la Universitat Jaume I, la Universitat Nova de Lisboa (Portugal) i la Universitat de Münster (Alemanya).

El grup d'alumnes que cursaran el primer semestre a l’UJI estudiarà sobre diversos temes relacionats amb les ciències geoespacials, informàtica gràfica, sistemes d'informació geogràfica, serveis web i multimèdia, entre altres.

Gràcies a l'èxit de les edicions precedents, el Màster Erasmus Mundus ha sigut recentment perllongat per la Comissió Europea i durant el mes d'octubre s'obrirà el termini per a preseleccionar nous candidats becats per al curs acadèmic 2017/2018. A més de les persones becades per la Comissió Europea, el màster també està obert a estudiants nacionals i internacionals amb interès en les tecnologies geoespacials.