La professora del Departament de Comunicació de la Universitat Jaume I Cristina González Oñate ha participat com a mentora acadèmica en l'esdeveniment denominat «Minds Wide Open» organitzat per segon any consecutiu per la Universitat de Michigan i la seua Escola de Comunicació i Arts.
L'esdeveniment va reunir durant una setmana estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de diferents països amb l'objectiu de resoldre un brífing creatiu per a una marca real. En aquesta ocasió, els equips d'estudiants i els seus corresponents mentors, professionals vinculats al sector de la comunicació publicitària i acadèmics, van treballar les campanyes de publicitat per a la marca AirB&B amb el brífing proporcionat per l'agència TBWA d'Alemanya.
La professora de l’UJI ha sigut l'única acadèmica espanyola que ha participat en aquesta edició del Minds Wide Open. A més de guiar i tutoritzar un dels equips, Cristina González Oñate va impartir la conferència titulada «Els estudis de la Universitat Jaume I de Castelló» en què va presentar als assistents l'oferta acadèmica de l’UJI, entre la qual s'inclouen els estudis vinculats a l'àmbit de Ciències de la Comunicació: Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
Vídeo resum de l'esdeveniment