L’UJI obri un marc de col·laboració amb la universitat peruana de Piura El conveni de col·laboració afavorirà la mobilitat i fomentarà les recerques conjuntes

21/09/2016 | SCP

•  conveni-piura Conveni_U_Piura_16DLL22_in

FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el rector de la Universitat de Piura (Perú), Sergio Antonio Balarezo, han signat un conveni de col·laboració per a estretir lligams de col·laboració entre tots dos centres d'educació superior. Els dos rectors han destacat l'interès de les dues universitats per afavorir la mobilitat de l’estudiantat, professorat i personal universitari i fomentar la realització conjunta d'estudis i projectes de recerca, així com la cooperació en activitats docents i de difusió cultural.

Durant la signatura del conveni el rector de l’UJI ha destacat com la Universitat Jaume I i la Universidad de Piura «tenen entre els seus estudis àmbits molt similars el que sens dubte afavorirà la coincidència d'interessos conjunts i la col·laboració entre tots dos centres». El rector de la Universitat de Piura ha ressaltat així mateix els nombrosos punts en comú que uneixen a ambdues institucions i les possibilitats de col·laboració que obri el conveni rubricat. «L'àmbit universitari no té fronteres, per açò per a nosaltres és un gust poder col·laborar amb universitats com l’UJI», ha assenyalat  Balarezo.

Fotografies