AlumniSAUJI prepara per a les certificacions del nivell d’anglés des de nivell intermedi fins avançat

30/09/2016 | SCP

AlumniSAUJI ofereix este/aquest semestre cursos intensius preparatoris d’anglès/anglés de nivell Intermediate B1, Upper-Intermediate B2 i Advanced C1, ja que són els nivells més demandats per a accedir al mercat laboral tant públic com privat.

Els cursos tenen una durada de 40 hores i seran impartits en horari de vesprada en el cas dels preparatoris B1 i B2 i virtualment el preparatori C1, que no obstant això, compta amb algunes sessions presencials per reforçar les competències orals. Com a complement, l’alumnat d’aquests cursos tindrà un descompte especial si decideix matricular-se també als grups de conversa Meeting Talk.

A més a més, al llarg de tot el curs acadèmic estan oberts per a aquelles persones que volem millorar alguna destresa concreta tant els citats Meeting Talk, grups de conversa de diferents nivells en anglès amb professorat natiu, com el Writing Consulting, que millora l’expressió escrita en llengua anglesa a través de l’assessorament d’un tutor personal de manera virtual però que, a més a més, es complementa amb sessions presencials de dubtes en grup.

Les inscripcions ja estan obertes per als membres d’AlumniSAUJI Premium i el 26 d’octubre s’obriran també a la resta de comunitat universitària. També està oberta la inscripció al primer dels cursos d’ofimàtica d’aquest any: «Fulls de càlcul amb Microsoft Excel 2016 (Avançat)».

Els cursos s’adrecen als membres d’AlumniSAUJI Premium, tot i que si queden places vacants, s’obriran també a la resta de la comunitat universitària i públic general.

El Programa AlumniSAUJI és un projecte creat per la Universitat Jaume I (UJI) i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) per enfortir les relacions entre l’exalumnat, la societat i la Universitat, un espai de trobada entre els més de 40.000 alumnes que han passat per l’UJI i totes aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es