L’UJI i la Fundació Innovación Bankinter promouen l’actitud innovadora i l’emprenedoria amb el programa «Akademia You Project»

28/09/2016 | SCP

La Fundació Innovación Bankinter i la Universitat Jaume I de Castelló promouen, per primera vegada a la Comunitat Valenciana, el programa «Akademia You Project», destinat a impulsar l'actitud innovadora i despertar l'esperit emprenedor entre l’estudiantat de les universitats espanyoles. Per conèixer el programa a l’UJI s'ha organitzat una sessió informativa que es realitzarà el dilluns 3 d'octubre de 2016 a les 15 hores a la sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

El curs «Akademia You Project» és un referent a nivell nacional en l'àmbit de l'educació dels joves espanyols en innovació i emprenedoria. L'alumnat seleccionat descobrirà les eines que s'ofereixen, guiats per l'experiència del claustre de Akademia (format pels millors professionals d'innovació del país) i experts de prestigi internacional que formen part del «Future Trends Forum», el primer Think tank de ciència i tecnologia d'Espanya i un dels primers a nivell mundial.

Mitjançant la seua metodologia àgil i innovadora, l'alumnat desgranarà les principals tendències d'innovació i les oportunitats i eines que aquesta els ofereix per construir el seu futur. En el cas de la universitat castellonenca, el contingut es distribuirà al llarg de 8 sessions mitjançant un model blended que combina classes virtuals i presencials. El programa es desenvoluparà durant tot el curs acadèmic, del 14 de novembre de 2016 al 15 de maig de 2017, analitzant tendències d'innovació i coneixent la metodologia per a l'engegada del seu propi projecte innovador. Els projectes finals es presentaran en la sessió de clausura a un jurat format per experts, emprenedors i potencials inversors.

El procés de selecció per participar en Akademia Project estarà obert fins al 20 d'octubre de 2016. El curs es dirigeix al estudiantado de grau i postgrau que busque superar-se a si mateix, que tinga ganes, passió, voluntat de col·laborar, treballar en equip i amb una actitud compromesa. L'alumnat interessat ha d’enviar el seu CV i carta de motivació abans d'aquesta data: espaitec@espaitec.uji.es.

El programa, pel qual han passat més de 1000 universitaris de gran varietat de titulacions, ofereix a l’estudiantat l'oportunitat de viure la innovació d'una forma diferent. El 94% de l'alumnat que ja ha cursat «Akademia You Project» ho recomana, destacant el caràcter multidisciplinari i innovador de les eines, conceptes i tècniques apreses. D'aquesta forma, adquireixen una perspectiva més àmplia que els permeta generar idees i resoldre problemes aportant més valor.

Més informació: http://ow.ly/wV5q304gJpa