Radio 3 retransmetrà els concerts de la festa de 25 anys de l'UJI El termini de presentació al concurs de grups de música i DJ organitzat per  AlumniSAUJI finalitza el 8 de setembre

05/09/2016 | SCP

L’emissora Radio 3 de Radio Nacional de España retransmetrà els concerts de la «Festa Alumni: 25 anys UJI, 25 anys de música», una nit de concerts que tindrà lloc el 8 d’octubre de 2016 a les drassanes del Port de Castelló i en la que es podran escoltar els grups participants en el concurs públic de grups de música i DJ promoguts per alumnes o antics alumnes de la Universitat junt a grups de renom nacional. Entre els primers artistes convidats a la cita es troba Corizonas, la formació resultat de la unió de Los Coronas i Arizona Baby, que presentarà el seu nou treball  Nueva Dimensión Vital amb un dels millors directes del panorama nacional avalat per nombrosos guardons. Junt a ells, també aplegarà al Grau de Castelló Angel Stanich, una de les veus més flagrants del panorama indie.

Els artistes compartiran escenari amb els participants en el concurs organitzat pel programa AlumniSAUJI, amb motiu del 25 aniversari de la creació de la Universitat Jaume I. El concurs està obert tots aquells grups de música i DJ europeus en els que almenys un membre de la banda siga alumne, antic alumne de la Universitat o membre del programa AlumniSAUJI. Les inscripcions per participar en aquesta convocatòria es poden realitzar fins el 8 de setembre de 2016. D’entre tots els grups i DJ inscrits en el concurs, un jurat format per professionals de l’àmbit musical realitzarà una primera selecció de candidatures i, a continuació, s’obrirà un període de votacions entre els membres de la comunitat universitària que triaran als finalistes.

La recaptació de les entrades, a un preu simbòlic de 2 euros, estarà destinada íntegrament a l’entrega de Beques AlumniSAUJI per a estudiants de postgrau de la Universitat. A més, la convocatòria contempla tres premis en metàl·lic per a cadascuna de les dos categories (millor banda i millor DJ o grup de DJ) i diploma acreditatiu.

Més informació i bases: