Més de 800 alumnes participen en la primera sessió de les Jornades d'Acollida de l’UJI per al nou estudiantat

08/09/2016 | SCP

•  jornades-acollida Jornada_Acollida_16DLL20_in

La jornada ha inclòs xarrades sobre els graus i els programes per a l'estudiantat. | FOTO: Damián Llorens

805 alumnes han participat en la primera de les sessions de les Jornades d’Acollida que ha organitzat l’UJI i en les que el nou estudiantat té l’oportunitat de conèixer millor l’estructura i el funcionament de la Universitat abans de començar el curs acadèmic.

El dijous ha estat dedicat a l’alumnat de l’ESTCE, amb 375 participants, i a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, amb 430 participants. Les jornades continuen divendres 9 de setembre de 2016 per l’estudiantat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i la Facultat de Ciències de la Salut.

Les Jornades d’Acollida tenen com a objectiu facilitar l’adaptació i la integració de l’estudiantat que es matricula per primera vegada a la Universitat i donar a conèixer els recursos amb què compta l’UJI. Xarrades, visites guiades i una breu explicació sobre els programes i les accions adreçades a l’estudiantat formen part del contingut de la Jornada. A més, es reparteix entre els assistents una Guia d’acollida amb la informació més útil i interessant per a moure’s pel campus.