L’UJI prepara la tercera edició del Festival Audiovisual Universitari Oculus

29/07/2016 | SCP

El  Festival Audiovisual Universitari Oculus prepara la seua tercera edició amb l’objectiu de promocionar fotografies, produccions audiovisuals i videojocs realitzats per estudiantat de grau de la Universitat Jaume I així com d’altres centres. Aquesta nova edició tindrà lloc el 2 de novembre de 2016 al Paranimf de la Universitat Jaume I.

Oculus està organitzat per la Facultat de Ciències Humanes i Socials i l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals juntament amb els Graus de Comunicació Audiovisual i de Disseny i Desenvolupament de Videojocs. En el Festival pot participar tot l'alumnat de grau de qualsevol universitat espanyola enviant com a màxim una obra en cadascuna de les tres categories establertes: producció audiovisual, videojoc i fotografia. Els autors i autores que desitgen participar hauran d’inscriure les obres, tot seguint les instruccions de les bases del festival, abans del 26 de setembre de 2016.

El jurat extern, conformat per cinc professionals de renom del món audiovisual i de la creació de videojocs, decidirà les obres premiades en les categories principals (dotades amb 250€ i diploma acreditatiu) i subcategories (125€ i diploma acreditatiu).