AlumniSAUJI organitza un concurs de grups musicals i DJ amb motiu dels 25 anys de l’UJI

04/08/2016 | SCP

El programa AlumniSAUJI, amb motiu del 25 aniversari de la creació de la Universitat Jaume I, ha organitzat un concurs públic de grups de música i DJ per impulsar i difondre els grups promoguts per alumnes o antics alumnes de la Universitat. Al concurs podran participar tots aquells grups de música i DJ europeus en els que almenys un membre de la banda siga alumne, antic alumne de la Universitat o membre del programa AlumniSAUJI.

Les inscripcions per participar en aquesta convocatòria es poden realitzar fins el 8 de setembre de 2016. D’entre tots els grups i DJ inscrits en el concurs, un jurat format per professionals de l’àmbit musical realitzarà una primera selecció de candidatures i, a continuació, s’obrirà un període de votacions entre els membres de la comunitat universitària que triaran als finalistes.

Els finalistes seleccionats participaran en la «Festa Alumni: 25 anys UJI, 25 anys de música», una nit de concerts que tindrà lloc el 8 d’octubre de 2016 a les drassanes del Port de Castelló i en la que compartiran escenari amb altres grups de renom nacional. Entre els primers artistes convidats a la cita es troba Corizonas, la formació resultat de la unió de Los Coronas i Arizona Baby, que presentarà el seu nou treball  Nueva Dimensión Vital amb un dels millors directes del panorama nacional avalat per nombrosos guardons. Junt a ells, també aplegarà al Grau de Castelló Angel Stanich, una de les veus més flagrants del panorama indie.

La recaptació de les entrades, a un preu simbòlic de 2 euros, estarà destinada íntegrament a l’entrega de Beques AlumniSAUJI per a estudiants de postgrau de la Universitat. A més, la convocatòria contempla tres premis en metàl·lic per a cadascuna de les dos categories (millor banda i millor DJ o grup de DJ) i diploma acreditatiu.

Més informació i bases: