L’UJI felicita els estudiants amb millors notes d’accés a la universitat

07/07/2016 | SCP

•  millors-nau Millors_Notes_PAU_16DLL22_in

Recepció de l'estudiantat amb les millors notes d'accés a la universitat. | FOTOS: DAMIÁN LLORENS

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, han rebut aquesta setmana a l’estudiantat que ha obtingut les millors notes d’accés a la universitat (NAU). En l’acte el rector els ha felicitat per les seues qualificacions i els ha animat a continuar amb la mateixa dedicació pels estudis, a més de gaudir de l’etapa universitària que ara comencen. La vicerectora també els ha desitjat molta sort per al futur i els ha explicat els programes que l’UJI ofereix a l’estudiantat excel·lent així com els diferents premis i reconeixements als que poden optar al llarg de la seua trajectòria acadèmica.

Per la seua part, els estudiants han comentat que la constància i la dedicació al llarg de tot el batxillerat és una de les claus per a aconseguir uns bons resultats. Així mateix, aconsellen als estudiants que s’examinen en la convocatòria de juliol que no facen repassos d’última hora i que dediquen alguns minuts a escollir bé l’opció que volen triar en l’examen.