L’UJI i la Fundació Banc Sabadell renoven el conveni per a la promoció del talent

13/06/2016 | SCP

•  conveni-sabadell Banc_Sabadell-11_15DLL59_350

Premis a les millors qualificacions en les PAU de 2015. | FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I de Castelló i la Fundació Banc Sabadell han renovat el conveni de col·laboració entre les dues entitats per a la promoció del talent entre la comunitat universitària dins del projecte «Promovent el talent», que compta amb la col·laboració principal de la fundació privada.

En el marc d‘aquest projecte, la Fundació Banc Sabadell col·labora en les olimpíades acadèmiques, els premis a les millors qualificacions en les proves d’accés a la universitat (PAU) i els premis a les millors pràctiques de l’alumnat que participa en el programa «Estudia i investiga» de l’UJI.

Fruit d’aquest conveni, la Fundació Banc Sabadell ha atorgat enguany un total de 32 premis als alumnes finalistes de les olimpíades acadèmiques en cadascuna de les nou modalitats. Així mateix, la Fundació va lliurar durant 2015 13 premis als alumnes amb les millors qualificacions en la convocatòria de les PAU de juny i 13 premis a les millors pràctiques del programa «Estudia i investiga».

L’objectiu de la Fundació és promoure activitats de divulgació, formació i investigació en els àmbits educatiu, científic i cultural, així com fomentar i donar suport al talent jove.

L’UJI desenvolupa programes específics per a la promoció del talent i l’emprenedoria amb iniciatives com ara el programa «Estudia i investiga», en què els joves universitaris col·laboren amb grups d’investigació des del primer curs, o les olimpíades universitàries, en les quals participa l’estudiantat més destacat de batxillerat.