La professora de Dret Processal Andrea Planchadell imparteix dues conferències al Perú i assenta les bases per a futures col·laboracions

13/06/2016 | SCP

La professora de l’Àrea de Dret Processal de la Universitat Jaume I de Castelló, Andrea Planchadell, ha impartit dues conferències a l'Escola del Ministeri Públic del Perú «Dr. Gonzalo Ortíz de Zevallos Roedel». Durant la visita també s’han fixat les bases d’un futur conveni de col·laboració entre les dues institucions.

En la primera de les conferències, en el Congrés Internacional «Investigació estratègica del delicte», la professora ha abordat la figura de l’agent encobert en la lluita contra la criminalitat organitzada. La segona conferència ha versat sobre el dret fonamental a ser informat de l’acusació.