Prop de 400 persones participen en la Jornada de Portes Obertes en familia de l’UJI

23/05/2016 | SCP

•  portesobertes-familia Puertas_Abiertas_5-16DLL09
  •  portesobertes-familia Puertas_Abiertas_5-16DLL76
  •  portesobertes-familia Puertas_Abiertas_5-16DLL81
  •  portesobertes-familia Puertas_Abiertas_5-16DLL92
  •  portesobertes-familia Puertas_Abiertas_5-16DLL04

Jornada de portes obertes per a les famílies. | FOTO: Damián Llorens

•  portesobertes-familia Puertas_Abiertas_5-16DLL89
  •  portesobertes-familia Puertas_Abiertas_5-16DLL68

Un total de 373 persones han participat en la I Jornada de Portes Obertes «En família a l’UJI» organitzada pel Vicerectorat d’Estudiants Ocupació i Innovació Educativa de la Universitat Jaume I amb motiu del 25 aniversari de la creació de la universitat pública de Castelló.

El participants, procedents de les províncies de Castelló, València i Tarragona, han gaudit d’una vesprada d’informació i orientació acadèmica universitària dirigida a pares, mares i alumnat de segon cicle d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau superior. L’objectiu és donar a conèixer tot el que ofereix l’UJI per aconseguir la formació integral del seu alumnat i facilitar així el procés de presa de decisions de l’estudiantat preuniversitari.

La jornada s’ha iniciat amb una presentació institucional i una xerrada informativa als assistents que després han triat un dels quatre itineraris alternatius, un per cada centre, que els ha permès conèixer l’oferta formativa d’aquest i visitar les seues instal·lacions específiques.

En aquestes I Jornades de Portes Obertes en família, les titulacions que més interès han despertat han sigut Medicina, Psicologia, Publicitat i Relacions Públiques, Disseny i Desenvolupament de Videojocs, Traducció i Interpretació, Maestro d’Educació Infantil i Mestre d’Educació Primària.