La Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» de l’UJI lliura les insígnies del primer curs de formació contínua sobre mediació policial

07/06/2016 | SCP

La Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» de la Universitat Jaume I ha lliurat els diplomes acreditatius del primer curs de formació contínua sobre mediació policial que ha finalitzat amb un taller pràctic presencial durant la setmana del 23 al 27 de maig. La directora de la Càtedra, Carmen Lázaro, i l’intendent general cap de la Policia Local de Vila-real, José Ramón Nieto, han sigut els encarregats de lliurar les insígnies a l'alumnat, policies en actiu que han superat el curs.

La formació de caràcter semipresencial d’un centenar d’hores combinava l’estudi de diferents mòduls de forma virtual i la realització d’un taller pràctic. Entre altres temes, s’ha tractat la teoria del conflicte, la gestió de la convivència i la seguretat, el model de policia de proximitat i el context psicosocial i jurídic de la mediació policial. El curs ha sigut impartit per un equip interdisciplinari format per les professores de l’àmbit jurídic de l’UJI Carmen Lázaro, Rosana Gallardo i Andrea Planchadell; el psicòleg i coach Pascual Benet; l’intendent general José Ramón Nieto; l’intendent Ramón Martínez i l’oficial Adrián Herrero.