L'UJI i BP Oil renoven el seu conveni anual de col·laboració Es duplica el nombre de beques per a mobilitat internacional de l’estudiantat

11/05/2016 | SCP

•  conveni-bp IMG_3642

Acte de renovació del conveni.

•  conveni-bp IMG_3639

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el director de la Refineria de BP Oil España a Castelló, José Luis García, han signat la renovació del conveni de col·laboració que les dues institucions mantenen des de 1993. A l'acte també han assistit el vicerrector d’Economia i PAS, Miguel Ángel Moliner; el director tècnic de la Refineria, Pablo Matas, i el responsable de Comunicació i Relacions Institucionals de BP, Juan Carlos Navarro.

Aquest conveni de col·laboració empresarial inclou accions en diferents àmbits. En l’àmbit de la internacionalització, es duplica, respecte a anys anteriors, el nombre de beques perquè estudiantat de la Jaume I puga realitzar estades formatives en universitats nord-americanes, angleses o australianes dins del programa de mobilitat «Beques BP de mobilitat internacional per a estudiantat de l’UJI». A més, continuarà col·laborant en el desenvolupament del Programa Ambaixadors de la Jaume I, dedicat a la promoció internacional de la Universitat a través de representants elegits entre membres de la comunitat universitària.

En l’àmbit de la divulgació de la ciència a la societat de Castelló, BP continuarà impulsant  la promoció de les vocacions científiques entre els joves de la província col·laborant amb les jornades «Connecta amb la ciència» de l’UJI.

En l’àmbit de l’energia i el medi ambient, BP Oil continuarà la col·laboració amb el Màster en Eficiència Energètica i Sostenibilitat i amb la Càtedra BP d'Estalvi i Eficiència Energètica de l’UJI.

Com a novetat, BP col·laborarà aquest any en el projecte de l’equip UJI Motorsport Research format per estudiants de la Jaume I i que participarà en la competició internacional Formula Student on equips d’universitats internacionals construeixen un monoplaça per a competir en circuits de Fórmula 1.

Finalment, BP Oil acollirà almenys 20 estudiants de les titulacions de l'UJI, entre els millors expedients, perquè desenvolupen estades en pràctiques curriculars dins dels plans d'estudi. A més, també acollirà més de 25 estudiants en pràctiques externes extracurriculars.