Més de 200 apassionats dels videojocs comparteixen inquietuds en la primera edició de l’UJI Game Experience

05/04/2016 | SCP

•  game-experience UJI_Game_16DLL23_in

Els assistents han gaudit de més de 80 hores de videojocs, tornejos, xarrades, tallers i exhibicions. | FOTO: Damián Llorens

Un total de 238 amants dels videojocs es van donar cita durant quatre dies a la Universitat Jaume I per a compartir experiències, jugar i aprendre en la primera edició de l’UJI Game Experience, una LAN party de més de 80 hores que tenia com a objectiu impulsar el disseny i el desenvolupament dels videojocs i la tecnologia.

L’esdeveniment, organitzat per alumnat i professorat del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs de l’UJI, va oferir als participants un ampli programa de conferències que va abordar temàtiques tan variades com ara el feminisme o l’art en el món dels videojocs o la composició musical per a aquest sector. Així mateix, els assistents també van tindre l’oportunitat d’adquirir noves destreses de forma més pràctica amb els tallers de so o de desenvolupament de jocs.

L’oci tampoc va faltar en aquesta cita amb el concurs de construcció de la casa solar del projecte éBRICKhouse sobre la plataforma de jocs Minecraft i els tornejos d’alguns dels videojocs més importants del moment, com ara League of Legends, Hearthstone, Starcraft 2 o Counter Strike: Go.

Des de l’organització realitzen un balanç molt positiu d’aquesta primera edició, que ha aconseguit un gran èxit de participació i ha superat fins i tot les 200 places previstes inicialment. Així mateix, destaquen l’ambient immillorable de què s’ha gaudit al llarg dels quatre dies i que ha culminat amb el lliurament de premis i l’acte de cloenda, en el qual tant assistents com ponents han mostrat el seu agraïment i han reclamat una segona edició.

L’esdeveniment ha comptat amb la col·laboració de la Universitat Jaume I, l’Ajuntament de Castelló, l’Institut de Noves Tecnologies de la Imatge de l’UJI, les associacions engiOn, HackCs i La Plantilla Disseny, el projecte éBRICKhouse, la firma easyGOband, que ha proporcionat el sistema d’accessos, Catness Game Studios, Hexaiteam, PCBox i Domino’s Pizza.