La professora de l’UJI M. Ángeles Pérez Cebadera imparteix un curs en matèria processal a l'Escola de Formació de la Policia Local de Vila-real

30/03/2016 | SCP

La professora de Dret Processal de la Universitat Jaume I M. Ángeles Pérez Cebadera ha impartit un curs pràctic per a la policia local en matèria processal dins de l'Escola de Formació de la Policia Local (EFOPOL) de Vila-real.

El curs, dirigit a membres de les forces i cossos de seguretat en actiu, ha tractat temes que en la pràctica són habituals per a la policia local, com ara entrades en domicilis, el concepte de domicili/habitatge o la legalitat dels enregistraments realitzats a policies i els realitzats per agents. També ha abordat la lectura de drets del detingut, la detenció, l'imputat no detingut, el top manta com a fet delictiu, la sol·licitud de dades per part de la policia, la identificació o el delicte d'atemptat, entre altres qüestions.