Set estudiants del Màster Erasmus Mundus en Tecnologies Geoespacials defensen la tesi a l’UJI

10/03/2016 | SCP

•  erasmus-mundus _MG_1938

Estudiants que han defensat les tesis de final de màster. | FOTO: Damián Llorens

Set estudiants del Màster Universitari Erasmus Mundus en Tecnologies Geoespacials han defensat avui 7 de març a la Universitat Jaume I les tesis de final de màster. Els treballs, presentats per Andrea Calia, Marcelo de Lima Galvao, Trand Xuan Duy, Jefferson Valencia Gómez, Albert Gil Escura, Eias Hausen i Emilio Troncho Jordan han abordat diferents àrees en les quals es poden aplicar aquest tipus de tecnologies, com ara mapes de trànsit, escalfament urbà, captació d’aigües per a projectes d’irrigació, navegació interior per a sistemes d’aire o emmagatzematge d’imatges de satèl·lit.

Aquest màster ha sigut reconegut per la Comissió Europea com un dels programes de màster de major excel·lència a Europa. Es tracta d'un màster universitari de 90 crèdits ECTS que s'imparteix en anglès, de forma conjunta, per la Universitat Jaume I, la Universitat de Nova Lisboa (Portugal) i la Universitat de Münster (Alemanya). Cal destacar que en els tribunals de les tesis ha participat professorat de les tres universitats.