El rector visita les instal·lacions del projecte UJI Motorsport

13/02/2016 | SCP

•  UJImotorsport UJI_Motorsport_16DLL20_350

Els membres de l’equip UJI Motorsport han mostrat el projecte al rector. | FOTO: Damián Llorens

•  UJImotorsport UJI_Motorsport_16DLL13_350

FOTO: Damián Llorens

•  UJImotorsport ujimotorsport

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha visitat les instal·lacions del projecte UJI Motorsport en el que estudiants de la Universitat Jaume I treballen en el disseny i fabricació d’un vehicle monoplaça per a participar en la competició automovilística Formula Student.

Durant la visita als tallers, ubicats en Espaitec 2, els membres de l’equip UJI Motorsport han mostrat al rector el diferencial autoblocant amb el que comptarà el monoplaça així com la maqueta en 3D, impresa per l’associació universitària Engion, i tot el material amb el que es construirà el xassís del cotxe.

En el projecte UJI Motorsport participa un equip de 24 alumnes de les titulacions d’Enginyeria Mecànica, Industrial, Informàtica i de Disseny, Administració d’Empreses, Turisme i Economia de la universitat pública de Castelló. El vehicle dissenyat i fabricat per l’equip competirà a la prova que es realitzarà el 26 d’agost de 2016 en el circuit de Montmeló, però també estudien la possibilitat de participar en alguna de les proves europees al Regne Unit o Alemanya en els mesos de juliol i agost.

L’objectiu és simular una situació real en què una empresa de competició contracta al personal enginyer per a desenvolupar un prototip. Per això el cotxe ha d’oferir elevades prestacions en acceleració, frenada i estabilitat, però també cal que siga fàcil de mantenir, econòmic i fiable, i que l’estètica i el confort siguen adequats.

Més informació: www.ujimotorsport.es i www.facebook.com/UJIMotorsport