L’UJI i la Universidad Técnica de Federico Santa María de Xile col·laboraran en l’àmbit econòmic

01/02/2016 | SCP

•  universitat-xile _MG_7848web

Reunió amb el rector Darcy Fuenzalida O’Shee. | FOTO: Àlex Pérez

El rector de la Universidad Técnica de Federico Santa María de Xile, Darcy Fuenzalida O’Shee, s’ha reunit dilluns 25 de gener de 2016 amb el rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent; el vicerector d’Economia i PAS, Miguel Ángel Moliner, i el catedràtic d’Economia Aplicada, Celestino Suárez, per a parlar sobre la possible col·laboració entre ambdues universitats.

En concret, els representants universitaris han comentat la possibilitat d’iniciar una doble titulació en el Màster d’Economia, dins del conveni marc ja signat entre els dos centres, i també el rector xilè ha mostrat interès per crear dins de la seua universitat politècnica un departament relacionat amb l’economia.

La Universidad Técnica de Federico Santa María de Xile (http://www.usm.cl/), creada en la dècada dels anys 30, per voluntat del filantrop Federico Santa María Carrera, que va donar la seua fortuna per a dotar al país d’una institució d’ensenyament superior, imparteix des de fa més de 80 anys titulacions dels àmbits de l’enginyeria, la ciència i la tecnologia.