12/12/2015 | SCP

•  conveni-enginyers Conveno_Ingenieros_15DLL08_in

Acte de signatura del conveni. | FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el degà del Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics Industrials i de Grau de Castelló, José Luis Ginés, han signat dos convenis per a l’establiment d’accions de col·laboració en 2015 i 2016, amb l’objectiu de mantindre i incrementar aquesta relació en anys successius. A l’acte celebrat divendres 4 de desembre de 2015 han assistit també el vicerector d’Economia i PAS, Miguel Ángel Moliner, i el director de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE), Joaquim Gual.

En 2015 el Col·legi aportarà 600 euros per a l’organització dels actes oficials de graduació de l’ESTCE. A més, el conveni per a 2016 preveu destinar un total de 3.000 euros per a mantindre aquest suport als actes de graduació i per al desenvolupament d’activitats formatives i divulgatives organitzades per l’UJI i el Col·legi en l’àmbit de l’enginyeria branca industrial. També es contempla la creació dels «Premis COITIGCAS» al millor Treball Fi de Grau (TFG) dels graus impartits en la Universitat Jaume I en aquest àmbit.

José Luis Ginés ha valorat molt positivament la col·laboració que s’inicia amb la signatura d’aquests convenis, destacant l’interès d’apropar el Col·legi a l’estudiantat «per a que sàpiguen que una vegada finalitzen el seu grau a la universitat poden comptar amb el Col·legi con una segona casa on rebre assessorament i ajuda». També el rector ha mostrat la satisfacció de la Universitat davant una col·laboració que afavoreix l’apropament de la realitat professional als estudiants, seguint una de les principals directrius de l’Espai Superior d’Educació Superior.

Fotografies