La Fundació Banc Sabadell premia els estudiants amb millors notes en les Proves d'Accés a la Universitat de l’UJI

23/11/2015 | SCP

•  premis-pau Banc_Sabadell-11_15DLL59_in

Alumnes premiats per la Fundació Banc Sabadell. | FOTO: Damián Llorens

Els estudiants que van obtenir les millors notes en les Proves d'Accés a la Universitat de la Universitat Jaume I han rebut els premis concedits per la Fundació Banc Sabadell en un acte presidit per la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustí; la vicerectora d'Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet; i el director de Zona de Castelló de Banc Sabadell, Marco Antonio Navarro, en representació de la Fundació Banc Sabadell.

El premi dotat amb 200 euros i un diploma acreditatiu es reflecteix així mateix en l'expedient acadèmic dels guardonats i els dóna accés a diferents programes acadèmics com el projecte Estudia i Investiga de l’UJI, que permet als estudiants amb millors trajectòries accedir a grups de recerca des dels primers cursos del grau. García Agustí ha animat els premiats a participar en aquest i altres projectes com el Pla UJI Empren o el programa de tutorització entre estudiants PATU. La vicerectora ha donat l'enhorabona als premiats i els seus familiars, i ha destacat que es tracta d'un reconeixement «a l'esforç, la superació i el talent».

Per la seua banda, Marco Antonio Navarro ha mostrat la satisfacció de la Fundació Banc Sabadell per col·laborar amb la Universitat Jaume I en aquesta iniciativa, i ha assenyalat que la Fundació «sempre vol donar suport a aquells que tenen talent i s'esforcen». L'acte ha comptat també amb la participació de Vicent Borrás, director de l'Oficina d'Empreses de Castelló, i Nuria Moliner, directora comercial de Banc Sabadell Castelló.

Han recollit el seu guardó Marina Ferrer, Celia Montón, Laura Tarongí, Irene Alfanfarín i María Safont, estudiants del grau en Medicina; Vanessa Gumier i Marta Montoliu, de Traducció i Interpretació; Víctor Sarrión, de Periodisme; Sofia Estrems, del grau en Estudis  Anglesos; Beatriz Almela , del grau en Mestre en Educació Primària, i Natalia Torner, de Dret. També han rebut el premi però no han pogut assistir Laura Agost, del grau en Química i Sonia Gili, del grau en Enginyeries en Tecnologies Industrials.