23/11/2015 | SCP

•  conveni-fs-peniscola Conveni_Servei_Esports_15DLL20_in

Christian Fabregat, assessor jurídic del Club Fútbol Sala Peñíscola, y el rector de l'UJI, Vicent Climent. | FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i Christian Fabregat, assessor jurídic del Club Fútbol Sala Peñíscola, han signat un acord marc de col·laboració entre ambdues entitats amb l’objectiu de treballar conjuntament en el foment de l’esport i d’activitats esportives a la província de Castelló.

El conveni inclou diverses modalitats de cooperació entre les que destaca l’acceptació d’estudiantat en pràctiques al Club Fútbol Sala Peñíscola, la realització dels tràmits necessaris perquè jugadors d’aquest club puguen estudiar a l’UJI o l’organització de xerrades o esdeveniments vinculades amb la promoció esportiva.

El rector de l’UJI, Vicent Climent, ha valorat satisfactòriament aquesta col·laboració. «El Club Fútbol Sala Peñíscola és un club que ens estimem molt, amb una gran qualitat i que representa a la província a nivell nacional com avalen els seus resultats» ha assenyalat el rector.

Per la seua part, Christian Fabregat ha destacat que per al Club Fútbol Sala Peñíscola aquest conveni contribueix a la consolidació social del club. «Sens dubte, també  serà una eina de treball fonamental de cara a futurs fitxatges i les diverses línies de treball que desenvoluparem. Per aquest motiu, lluirem amb orgull el logo de la Universitat en la nostra vestimenta» ha afegit Fabregat.

Fotografies