Estudiants de l’UJI guanyen el ShopAlike: Berlín Startup Calling 2015

21/11/2015 | SCP

•  your-life-calendar your-life-company

Els quatre estudiants en el lliurament del Premi Yuzz a l'UJI. | FOTO: Àlex Pérez

Els guanyadors de l'edició 2015 del programa Yuzz Universitat Jaume I, Alejandro Castillo Ribes, Albert Morán López, Samuel Díaz Pretel i Juan Domingo Carrasco Ibáñez han obtingut la beca ShopAlike: Berlin Startup Calling 2015 pel seu projecte «Your Life Calendar», dotat amb 1.500 euros, entre més d’una treintena d’universitats participants.

«Your Life Calendar» és una aplicació mòbil que té el propòsit de millorar l'organització temporal d'una forma intuïtiva i rápida, com una xarxa social de temps. Els usuaris i usuàries poden compartir els seus interessos i interactuar mitjançant el xat, la sincronització i fins i tot conèixer les novetats tant dels seus amics com de la seva ciutat. L’app pot ser útil per a qualsevol persona, ajuda a compaginar els diferents aspectes de la vida, com l'oci, el treball i les aficions ja que estan a la seua disposició, dins de l'aplicació, infinitat d'esdeveniments o calendaris de tot tipus, que podrà afegir a la seva pròpia agenda de forma intuïtiva.

L'equip s'ha mostrat molt satisfet per l'obtenció de la beca ShopAlike perquè «significa una recompensa a tot el treball que estem realitzant i ens dóna molta força per continuar amb el nostre projecte. Haver guanyat un premi a nivell nacional és una cosa que no pensàvem que ocorreria en poc més d'un any que portem treballant en la nostra idea. El premi ens ajudarà molt en les properes fases del nostre projecte, ja que en pocs mesos llançarem la nostra aplicació principal a la play store de google perquè tots puguin descarregar-la», han comentat.

Your Life Company és una empresa dedicada al disseny de plataformes informàtiques aplicades a la gestió del temps. El caràcter innovador de l'empresa neix amb aquest projecte «Your Life Calendar». Després d'haver estat seleccionats com la millor idea de negoci en "Yuzz Castelló" a la Universitat Jaume I el curs passat, un del seu integrants, Albert Morán, ha realitzat una estada en Silicon Valley com a part del premi, on va visitar grans empreses com Google, Facebook i LinkedIn, a més de diverses acceleradores d'empreses de Sant Francisco i la Universitat de Stanford.

Web de l’app: http://www.yourlifecalendar.com/