Dos universitaris entre els guardonats en la Gala de l’Esport de l’Associació de Premsa Esportiva de Castelló

21/11/2015 | SCP

• Gala l'esport gala-esport new_IMG_9417

Pablo Torrijos i Andrea Cabré amb el rector de l'UJI. | FOTO: Associació de Premsa Esportiva de Castelló

L’Associació de Premsa Esportiva de Castelló ha guardonat dos estudiants universitaris en la gala de l’esport celebrada el passat divendres 13 de novembre a Moncofa. Andrea Cabré Carceller i Pablo Torrijos Navarro, del Club Atletisme Playas de Castellón, han obtingut el guardó a la millor esportista universitària i al millor esportista absolut, respectivament.

Durant la gala, organitzada amb la col·laboració de la Diputació provincial, s’han lliurat prop de cinquanta guardons a esportistes i clubs castellonencs que han destacat al llarg del 2015. El rector de la universitat pública de Castelló, Vicent Climent, ha estat present a la cerimònia, un any més, per lliurar alguns dels guardons i mostrar el seu suport a la tasca de difusió de l’esport provincial que realitzen els mitjans de comunicació i per extensió, l’Associació de Premsa Esportiva de Castelló.