Els premis de Radio Castellón Cadena Ser distingeixen Espaitec, Pablo Torrijos i la Fundació per a l'Eficiència Energètica

25/10/2015 | SCP

•  premis-ser GALA2015-CadenaSER

Gala de lliurament de premis. | FOTO: Cadena SER

Tres guardons van recaure en la Universitat Jaume I en gala dels XII Premis Radio Castellón Cadena SER que es va celebrar el passat 23 d'octubre en el Paranimf de l’UJI. Concretament, es va premiar en la categoria de «Ciència» al Parc Científic, Tecnològic i Empresarial, Espaitec; en «Esports» a l'atleta castellonenc i estudiant de l’UJI, Pablo Torrijos, i en «Medi ambient» a la Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana, de la qual és patrona l’UJI. Els premiats van rebre en l'acte una escultura commemorativa creada per l'artista Marcelo Díaz.

Espaitec és un dels parcs científics i tecnològics de referència en el país. Ha rebut el premi a la millor pràctica en parcs científics i tecnològics en la categoria de parc amb una antiguitat menor o igual a 10 anys atorgat per l'Associació de Parcs Científics.

Pablo Torrijos és un atleta especialitzat en triple salt i competeix en les files del Club d'Atletisme Playas de Castellón. Ha sigut campió d'Espanya absolut de triple en pista coberta (2014 i 2015), campió d'Espanya absolut de triple a l'aire lliure (2014), rècord d'Espanya promesa de triple salt a l'aire lliure amb una marca de 16,87, subcampió d'Europa de triple salt indoor i recordman d'Espanya en triple amb 17,04 metres de marca.

La Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana, que té com a patrons a la Universitat Jaume I, l'Ajuntament de Castelló i BP Oil, conjumina esforços de l'àmbit privat, públic i acadèmic per a promoure un ús més eficient de l'energia a través de l'assessorament, conscienciació social, divulgació i formació a ciutadans, organitzacions i empreses.

En aquesta edició, el jurat dels Premis Radio Castellón va estar integrat per Vicent Climent, rector de la Universitat Jaume I; José Roca, president de la Confederació d'Empresaris de Castelló; José Vicente Ramón, delegat de la Fundació Dávalos Fletcher; María Dolores Guillamón, presidenta de la Cambra de comerç de Castelló; Conrado Balaguer, advocat; Juan Carlos Navarro, director de Relacions externes de BP Oil Castelló, i els representants de Radio Castellón, Juan José Quesada, president del grup; Fidel Gutiérrez, conseller delegat; Jesús López, director; i Alberto Suárez, director d’Hoy por Hoy Castellón.