La Càtedra FACSA d’Innovació en el Cicle Integral de l'Aigua de l’UJI es presenta a la fira d’Efiaqua

09/11/2015 | SCP

La Càtedra FACSA d’Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua de la Universitat Jaume I continua amb les seues activitats amb la participació en Efiaqua, Fira Internacional per a la gestió eficient de l’aigua que s’ha celebrat a València i en la qual han estat representats tots els àmbits per als quals l’aigua és un recurs estratègic, amb l’objectiu de propiciar les sinergies empresarials i de coneixement. La càtedra estava integrada en l’estand de Gimeno Servicios a la fira.

La Càtedra del Cicle Integral de l'Aigua, creada en abril d'aquest mateix any de la mà de FACSA i l’UJI, està articulada entorn de la innovació i l'impuls de les sinergies col·laboratives entre el teixit empresarial del sector i l'esfera universitària. Així, genera la conjuntura tant per a estimular la recerca i la divulgació del coneixement, com per a promoure la participació del teixit empresarial i institucional en activitats formatives i investigadores que afavoreixen un major desenvolupament socioeconòmic de l'entorn.

Més informació: http://www.catedradelagua.uji.es/

Imatge: José Guillermo Berlanga, director de R+D+i de FACSA i membre de la comissió de la Càtedra FACSA d’Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua de la Universitat Jaume I